4 Şubat 2017 Cumartesi

8. Ayımız kutlu olsun asmiğim

Bugün bizim 8. Ayımız 
Herşeyim canım sevgilim iyiki varsın
Sana binlercekez şükürler olsun
Seni verene milyonlarcakez şükürler olsun.
Sen geldim geleli biz birleştik birleşeli o kadar güzel şeyler yaşadıkki 
O kadar kişiyi imrendirdikki
O kadar kavgalar edip aynı anda tatlıya bağladıkki canım sevgilim bunları hatırladıkça tekrar tekrar şükrediyorum. 
8 ay kocamam 8 tek bir ayından haftasından gününden saatinden dakikasından hatta saniyesinden bile pişman olmadığım 8 ay. 
Sen dünyamın güzeli pirensesim 
Karagözlüm 
Sıcacık kucaklım
Mis cennet kokulum
Güneş gülüşlüm
Sahip olduğum en güzel şeyinden sen benim ailemin baştacı herkesin sevdiği güzel kız iyiki benimsin.
Herşeyin bütün güzelliklerin biarada toplanmış hali;
Herşeyi bikenera atıyorum sevgilim olmanı bile hatta sen benim tanıdığım en güzel düşünceli en saf iyi kalpli kızsın hem çocuk yeri geldiğindede herşeyi yaşamış tecrübeli birisi oluveriyosun bir gülüşün bütün sıkıntılarımı alıyor aşkım benim herşeyim.
O kadar şey yaşadık ama ana fikir olarak hergeçen gün bağlandık dahada çok bağlanıyoruz hemde bütün hızla,
O kadar çok engelin sorunun ortasında aşkımız kocaman bir çiçek aşkım
Sen benim baharımsın hepde değişmeyen en güzel mevsimim olucaksın. 
8 ayımız kutlu olsun seni çok seviyorum herşeyim benim senle tanıştığım güne konuştuğumuz güne sevgili olduğumuz güne beraber ağlayıp güldüğümüz günlere şükürler olsun herşeyin en güzelini Hale'den kız mutlu olman için elimden gelen herşeyi yapıcam bütün kalbimle bedenimle herzaman yanındayım değil 8 ay 8 asır bilr yaşasam Allah evet dediği sürece sen benimsin ben senin Canım asmiğim 8. Ayımız kutlu olsun😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💞💞💞😂😂💞💞💞💞💞💞💕💕❤️💕❤️❤️💕❤️❤️❤️😘👌👌😘👌😘👌😘👌😻😀😘😘😘😘😘😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder